zaterdag 29 mei 2010

Ik leef nog!




Vandaag was het zover sky-diven in Hoogeveen. Ik was vanochtend ontzettend zenuwachtig, maar eenmaal in het vliegtuig viel het mee. Voor mij gingen twee alleen en sprongen zo het vliegtuig uit. Help ik moet zo! Toen ging Hans samen met zijn begeleider en een filmer en daarna mocht ik samen met mijn begeleider. Langzaam naar voren schuiven, uit het vliegtuig hangen en daar ging ik. Ontzettend veel lawaai eerst om je heen. Wat een kick! En toen ging de parachute open en was het helemaal stil. Lekker om me heen gekeken en zelf mogen sturen. Wat gaaf was dat. De landing ging erg goed. En dat was dan weer 200 euro, maar zeker de moeite waard.

Het was ontzettend leuk, een hele ervaring. Iedereen heeft genoten daar boven op 3 km, Hans, mijn tante en een kennis, mijn moeder en ik.



1 opmerking:

Anoniem zei

Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.