woensdag 23 december 2009

Cijfer is binnen

Vandaag kreeg ik mijn cijfer binnen voor mijn eindopdracht Organisatie & Management:
een 7,0.

Je voelt het vast al aankomen .... daar ben ik niet heel erg tevreden mee. Jammer genoeg krijg je weinig terug aan feedback bij de beoordeling, waardoor je geen zicht krijgt op wat je de volgende beter kunt doen.

Maar goed we gaan er weer helemaal tegenaan en proberen hoger te scoren met Strategie & Omgeving. Al moet ik wel zeggen dat ik nu voor de derde dag in de vakantie bezig ben met dit onderzoek en er nog niet echt vooruitgang in zit. Het model heb ik wel meer vorm kunnen geven en ben nu bezig met de verdere invulling van de dimensies voor resources en competitive advantage. Ik hoop deze vakantie het theoretisch onderzoek voor een groot deel klaar te hebben en de methodologie te hebben gekozen. Wordt vervolgd dus.

Geen opmerkingen: