dinsdag 16 oktober 2007

Mijn eerste bericht

Dit is mijn eerste bericht dat ik plaats op mijn blog. Ik heb deze blog gestart op het verzoek van Hans (mijn verloofde). Hij heeft zelf ook een blog (hansveldman.blogspot.com) en vond dat het wel tijd werd dat ik ook een had. Zelf vond ik dit eigenlijk de grootste onzin. Hij gaf aan dat dit wel goed is voor je connecties. Om een lang verhaal kort te houden: hij heeft me overtuigd.

Ik zal proberen regelmatig een berichtje te plaatsen over mijn prive-leven en over datgene wat ik op mijn werk doe als P&O'er. Mochten er vragen zijn of suggesties, kun je mailen naar dibbetsnicole@hotmail.com of telefonisch 06-55182440.

Veel leesplezier

1 opmerking:

Hans Veldman zei

Hallo Lieverd,

Leuk he een blog. Nou veel blog plezier en hoop dat je veel reacties krijgt.

Hans